Startujemy?
Aktywuj demo już dziś!


Zbudowanie świadomości ekologicznej oraz poszerzenie wiedzy o produktach przyjaznych środowisku oznaczonych etykietą CZUJESZ KLIMAT? wśród Klientów drogerii Rossmann.
Podniesienie poziomu zaangażowania Użytkowników aplikacji Klubu przy wsparciu nowoczesnych narzędzi. Motywowanie do zakupu produktów oznaczonych etykietą CZUJESZ KLIMAT?
W ramach programu lojalnościowego marki Rossmann, uruchomiony został dodatkowy moduł grywalizacyjny o nazwie CZUJESZ KLIMAT. Moduł łączył w sobie funkcję edukacyjną opartą o rozbudowany storytelling oraz sprzedażową bazującą na wskaźnikach KPI. Uczestnicy brali udział w serii fabularyzowanych aktywności, do których otrzymali zaproszenie z przyszłości. Kontaktowała się z nimi agentka z grupy robonaukowców ze stacji badawczej R9. Za aktywności w aplikacji Uczestnicy zbierali punkty wymienne na nagrody, punkty doświadczenia pozycjonujące ich w rankingu graczy, a także wirtualne odznaki podkreślające postęp w grze.
Grywalizacja zaangażowała ponad 480 000 graczy. W tym 90,6% to kobiety, a największa grupa wiekowa to 20-25 lat.
Gracze wykonali łącznie ponad 7,5 mln zadań edukacyjnych oraz zgłosili blisko 2 000 prac w wyzwaniach kreatywnych.
Klubowicze biorący udział w grze, spędzali średnio ponad 2x więcej czasu w aplikacji Klubu Rossmann w porównaniu do pozostałych użytkowników aplikacji.
Odnotowaliśmy łącznie 0,5 mln realizacji scenariusza zakupowego w wyzwaniu sprzedażowym, w tym ponad 50% aktywnych graczy wzięło udział w co najmniej jednym wyzwaniu zakupowym produktów z etykietą CZUJESZ KLIMAT?
92 % graczy oceniło aplikację na dobrze, bądź bardzo dobrze. Przykładowe wypowiedzi to: "Dla mnie bomba!”, „Świetna aplikacja, która łączy naukę i zabawę.”, „Więcej misji! Są bardzo wciągające.”