Wdrożenie nowego systemu sprzedaży
Zgrywalizowany projekt szkoleniowy dla sieci sprzedaży bankowej.
Branża:
Finansowa
Liczba graczy:
19000

Bank stał przed wyzwaniem wdrożenia nowych standardów obsługi klienta oraz nowego systemu Customer Relationship Management (CRM) w całym zespole sprzedażowym liczących blisko 20 tysięcy rozsianych po całej Polsce pracowników.  Cykl szkoleń dla całej sieci sprzedaży zaplanowany był na 5 miesięcy w modelu zespół po zespole. Stwarzało to ryzyko zapomnienia treści szkoleniowych przez pierwszych przetrenowanych do czasu uruchomienia programu oraz trudność w retencji wiedzy. Ze względu na swoją ogromną skalę cały proces mógł okazać się nieskuteczny.

Uruchomiliśmy platformę, która była bezpośrednim wsparciem procesu szkoleniowego przez 24 miesiące. Skupiliśmy się w niej na budowaniu nowych kompetencji sprzedażowych oraz skutecznym wdrożeniu nowego systemu CRM. Zaprojektowaliśmy i wykorzystaliśmy dedykowane mechanizmy szkoleniowe, które zwiększyły efektywność całego procesu:

  • klikalne makiety systemu CRM pozwoliły odwzorować wygląd i funkcje narzędzia oraz stworzyły bezpieczne warunki do przećwiczenia praktycznego zastosowania systemu;
  • misje ze scenkami pozwoliły przetrenować scenariusze obsługi klientów wykorzystujące wiedzę z zakresu negocjacji warunków lub ceny produktów;
  • moduł retencji wiedzy pozwolił nam przygotować ścieżki edukacyjne w sposób, który zminimalizuje ryzyko utracenia wiedzy przez pracownika poprzez świadome powtórki materiału edukacyjnego. Pracownicy powtarzali zadania w zdefiniowanym interwale czasowym, co pozwalało skuteczniej zweryfikować i zachować wiedzę.

Osiągnięte cele: skuteczna retencja wiedzy - budowa nowych kompetencji - zmniejszenie kosztów szkoleń stacjonarnych

1,5 mln wykonanych przez pracowników jednorazowych zadań oraz 3,5 mln zadań wykonanych w systemie retencji
300 zadań wykonanych na platformie grywalizacyjnej w przeliczeniu na jednego pracownika

Startujemy?
Aktywuj demo już dziś!

Poznaj podstawowe funkcjonalności naszej aplikacji, aktywując swój indywidualny dostęp.
Samodzielnie wypróbuj naszą aplikację!
Przekaż nam dane, na które powinniśmy aktywować Twój dostęp do demo.
Super!
W ciągu kilku minut, na podany adres email, otrzymasz link do logowania w demo.
Oops! Coś poszło nie tak.
Wypełnij ponownie lub napisz do nas w zakładce Kontakt.